Sivut

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Day 1 & 2

häpeän ton koiran korvia.
Day 1:
Jes, saatiin netti toimimaan...
Lähdettiin eilen siis 12.00 ajelemaan kohti Rukaa. Pysähdyttiin matkan aikana kerran vähän ennen Oulua et koirat pääsi jalottelemaan ja ihmiset syömään.Perillä täällä oltiin noin kello 19.00 eli sellaset seittemän tuntia istuttiin autos. Koirat onneksi nukku tyytyvääsenä ja välis vilkuilivat ikkunoista.
Pikku Nekku menossa.

Perille tultua käytiin tos vähä tutkimas lenkin muodois paikkoja, koirat veti kun mitkäkin ja nätistä hihna kävelystä ei ollut tietoakaan,oli niin paljo uusia hajuja niin eihän sitä malttanu seurata;) Toisella lenkillä osasivatkin jo taas kävellä oikein nätisti, mitä nyt Nekku tykkää vähän poukkoilla sinne,tänne...

Illalla tehtiin vielä pikku lenkki, yön koirat nukkuivat niinkuin kotonaan. Nukuttiin siis parvella,joten kaiteen eteen piti varuuksi pistää tyynyjä yms. ettei Nekku vaan luikertele niistä raoista ja tipu, noi portaat ku on niin jyrkät että koirat pitää kantaa ylös.

Day 2:
Herättiin siinä yhdeksän tienoilla ja käytettiin koirat tarpeilla jonka jälkeen käytiin aamupalalla ja koissut saivat ruokansa. Sitten pikaiselle lenkille, jonka jälkeen koirat autoon ja tarkoituksena oli suunnata kohti porotarhaa ja koiratkin pääsisivät sinne haistelemaan. Mutta perillä tajusimme et siellä samassa paikassa oli huskyja, joten koirat saivatkin jäädä autoon, se reissu oli tosin pikainen etteivät joutunu kun 10min olla yksin :D
siinä pitäis olla husky..klikkaa isommaksi.

Sitten mentiin vähän pitemmälle lenkille ja noi oli niiiin täpinöissään ettei mitään rajaa..huomenna olis tarkotus mennä vähän lasketteleen ja ottaa koiriakin katteleen ja viedä siskoja pulkka mäkeen:)
täällä siis nukutaan hurttien kans;)

1. voi vähä ihanaa! täytyy seurata nyt ahkerasti teidän viikokuulumiset :) haluaisin kans niin lähtee reissuun Liinu mukana, ja varsinki johonki rukalle tms. Hauskaa reissua teille ! :)

2. ps. aivan ihana otsikko taas teillä! :)

3. miiwu/ Kiva että jotain kiinnostaa!:D...onhan toi mukavaa reissata noitten kans vaikka tosin rajoittavathan ne tekemisiäkin sitten loman aikana:)