Sivut

tiistai 8. helmikuuta 2011

Ylpeä pienestä mustuaisesta!


Pakko tulla vielä hehkuttamaan Pepistä:D Peppihän on meidän perheen kova äänisen hurtta, aina sen pitää koetella rajojaan. Tänään lähdin yksin kaikkien kolmen koiran kans lenkille. Naapurimme oli luomassa juuri lunta, Peppi yleensä aina räksyttää sille. Noh otin sitten Bellan&Pepin hihnaa kireämmälle, En kuitenkaan kiristänyt sitä vaan annoin roikkua löysänä sivulla. Olisettepa nähnyt mun ilmeen kun Peppi nätisti hihna löysällä, kuono ummessa jolkotti sen ohitte. Olin niin ylpeä siitä. Koko lenkillä se ei kertaakaan yrittänyt edes haukkua vastaan tuleville.

Jaa a ja mistähän tämä johtuu? siihen olen itsekkin miettinyt nyt selitystä. Ensimmäisenä tuli mieleen että se on niin allapäin kun Emmi ei oo kotona, mut toisaalta tekiskö se sitä hiljaseksi? ehkäpä se vaan tottelee mua, kun mä sitä oon aina komentamassa :D

ja mainostan samalla että kotisivumme on taas alkanut herätä henkiin:) tosin vielä vanhoja tekstejä ja kuvia löytyy, joita uusin sen mukaan kun kerkeän:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti