Sivut

torstai 15. heinäkuuta 2010

Epäröintiä


Nyt olen ruvennut yhä enemmän miettimään että ilmoittaisinko Bellan siinä kilpailussa,mihin osallistumme joukkueen kanssa niin yksilö kisaan?Bella on kyllä jo valmis sen tiedän,mutta sitten itseäni hirvittää,miten itse osaan..osaanko ilmoittautua oikein,entäpä joku kisakirja,olen ihan pihalla mistä semmosenki saa,paljon maksaa?jne..kuitenkin nyt tuntuu siltä että osallistumme,joskushan se on aloitettava:Dse jää nähtäväksi...

vaihdetaanpa hieman aihetta.Lauantai lähestyy ja niin myös Ylivieskan kv. hirvittää jo valmiiksi,miten kuuma on,sillä noi ei kyl tee mitään jos tällänen helle on.Kävin kuitenkin hakemassa eilen mustista ja mirristä,pientä "apua" helteeseen,ostin nimittäin häkkituulettimen,saas nähdä,miten toimii(toivottavasti hyvin.)Eilen oli myös mukavasti viileämpi päivä ja treenattiin koirien kanssa hieman,tai no lähinnä B.n kanssa,Peppi kun oli siltikin ihan läkähdyksissä.Harjoittelin B.n kanssa hieman seisomista,koska se seisoo takajalat ihan rungon alla ja näyttää tönköltä,nyt oon yrittäny siirrellä niitä,mutta tuntuu että kun takajalat on hyvin se siirtää etutassut.yks konsti jolla oon saanu noi tassut ihan ookoosti on et houkutan namilla eteenpäin,mut samalla "stoppaan" hihnalla.

Voisinpa kirjoittaa muutaman sannan tokon-seuruusta.Eilen kun kokeilin pitkästä aikaa,niin kyllä typy meni innoissaan,pysyi jopa tahdissani,väljäähän se vielä on mutta kontaktik ja vauhti on nyt hyvät!olen myös huomannut että kun Bella tulee sivulle se tietää "paikkansa" siitä kun laittaa tassun mun jalanpäällä silloin se on hyvin.Tietääkö joku onko se virhe vai saako se niin tehdä?En kyllä yhtään tajua miten se tollasen jutun on keksiny : D(tuli muuten mieleen että laittelempa sitten kun saan koneelle siirrettyä videoita,niin tänne muutamia epis videoita:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti